آموزش ساخت ایمیل در میهن میل

میهن میل

در این مقاله می‌ خوانید:

سرویس ایمیل میهن میل

امروزه در دنیای مدرن بخش عمده‌ایی از مکاتبات و ارتباطات شرکت‌ها و سازمان‌ها توسط ایمیل انجام می‌شود. با گذشت زمان و نیاز کاربران به ایمیل سرویس‌های ایمیل خارجی و داخلی زیادی بوجود آمده‌اند. در همین راستا سرویس‌دهندگان ایمیل ایرانی همگام با سرویس‌های ایمیل خارجی همچون یاهو و جیمیل، خدمات و قابلیت‌های متنوعی به کاربران ارائه می‌دهند.

از آنجاییکه سرویس‌های ایمیل ایرانی در داخل کشور میزبانی و پشتیبانی می‌شوند و همچنین با وجود فارسی بودن آن کار را برای فارسی زبانان راحت‌تر کرده است بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

میهن میل در سال 1388 راه‌اندازی شد و با هزینه‌های شخصی اداره می‌شود. وبسایت میهن میل وابسته به هیچ شرکت یا نهاد دولتی نیست. میهن میل از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین سرویس‌های ایمیل رایگان داخلی است که خود را اولین سرویس دهنده ایمیل ایرانی معرفی می‌کند.

امکانات پست الکترونیکی ایرانی میهن میل

از جمله خدماتی که این سرویس ایمیل ایرانی به کاربران ارائه می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت‌نام ساده و آسان

اختصاص یک گیگابایت فضای رایگان به کاربران که 600 مگابایت آن برای ایمیل‌ها و 400 مگابایت برای فضای وب

سرعت بارگذاری بالا

فارسی بودن تمام بخش‌ها

همگام سازی و امکان چک کردن ایمیل‌ها از طریق نرم افزارهایی مانند اوت لوک

امکان ثبت ایمیل مستعار

وجود راهنمای فارسی و پشتبانی کامل از سرویس‌ها

سیستم ضد هرزنامه

امکان افزودن امضا به نامه ها

ارسال تمام نامه‌های دریافتی به ایمیلی دیگر به صورت خودکار

امکان پاسخ خودکار به ایمیل های دریافتی

آموزش ساخت ایمیل در میهن میل

مرحله اول: برای ساخت ایمیل در ابتدا لازم است به سایت میهن میل به آدرس www.mihanmail.ir مراجعه کرده و روی گزینه ثبت‌ نام کنید کلیک کرده تا صفحه واردکردن اطلاعات شخصی به شما نمایش داده شود.

گام اول

مرحله دوم: وارد کردن تمامی اطلاعات درخواست شده که کنار آنها علامت ستاره وجود دارد الزامی است و نیاز است این اطلاعات به‌صورت لاتین وارد شود.

گام دوم

در این بخش شما می‌توانید از بین دو گزینه موجود یعنی @mailfa.org و  mihanmail.irیک مورد را به‌عنوان دامنه آدرس ایمیل خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب جنسیت و تکمیل بخش‌های نام، نام خانوادگی و تلفن همراه لازم است گذرواژه ایی را برای ایمیل خود وارد نمایید.

هنگام واردکردن گذرواژه دقت داشته باشید که از رمزعبورهای قوی و پیچیده که ترکیبی از اعداد، حروف و کاراکترهای خاص هست برای حساب ایمیل خود استفاده کنید و هرگز گذرواژه‌های قابل حدس مانند شماره تلفن، تاریخ‌تولد یا نام فرزند را انتخاب نکنید.

در بخش پرسش‌های امنیتی حتما آدرس ایمیل دوم را وارد کرده یا به یکی از سه پرسش امنیتی پاسخ دهید تا در صورت فراموش‌کردن رمزعبور از طریق عملیات بازیابی رمزعبور بتوانید به ایمیل خود دسترسی داشته باشید.

با زدن تیک من ربات نیستم در بخش کد امنیتی، ثابت می‌شود که شما ربات نیستید.

در انتها می‌توانید با مطالعه قوانین و مقررات استفاده از سایت میهن میل، تیک تایید قوانین و مقررات را زده تا دکمه نام‌نویسی برای شما فعال شود.

اکنون حساب ایمیل شما در سایت میهن میل ایجاد شده و با واردکردن نشانی ایمیل و گذرواژه می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

ساخت ایمیل فارسی رایگان

 یکی از ضروریات دنیای امرزو برای تبادل اطلاعات، داشتن حساب ایمیل است. سرویس‌های زیادی در فضای مجازی وجود دارند که با ثبت‌نام در آنها بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانید یک آدرس ایمیل برای خود بسازید. سرویس میهن میل علاوه بر رایگان بودن دارای محیط کاربری کاملا فارسی است و کاربران بدون نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی می‌توانند به‌راحتی در آن ثبت‌نام کرده و ایمیل‌های خود را ارسال یا دریافت نمایند.

جمع‌بندی

ایمیل نقش بسیار مهمی در مراودات کسب‌و‌کارها ایفا می‌کند. در مقاله‌های قبلی به معرفی برخی سرویس‌دهندگان ایمیل ایرانی پرداختیم، میهن میل اولین سایت فارسی زبان می‌باشد که سرویس ایمیل رایگان فارسی ارائه می‌دهد و شما با عضویت در آن می‌توانید از قابلیت‌هایی همچون امکان چک کردن ایمیل از طریق برنامه‌های ویندوز، یک گیگابایت فضای رایگان و امکان داشتن چند ایمیل برای هر کاربر و.. استفاده نمایید.

5/5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *