مقایسه بهترین سرویس‌ های خارجی و داخلی برای خرید ایمیل

سرویس دهندگان ایمیل

در این مقاله می‌ خوانید:

ایمیل یکی از رایج‌ترین راه‌های ارتباطی است که طرفداران خاص خود را دارد. در سال‌های اخیر و با روی کار آمدن پیام‌رسان‌ها همچنان بطور گسترده برای ارتباطات رسمی مورداستفاده قرار می‌گیرد. ایمیل با سرعت بخشیدن به انجام کارها و تبادل اطلاعات، هزینه انجام کارها را تا حد زیادی کاهش داده است. سرویس‌دهندگان مختلفی در سراسر جهان در تلاش‌اند که خدمات بهتری را در این زمینه به کاربران ارائه دهند، افراد با خرید ایمیل می‌توانند از قابلیت‌های بیشتر سرویس ایمیل بهره‌مند شوند. در ادامه به معرفی چندین سرویس ایمیل داخلی و خارجی می‌پردازیم و شما می‌توانید با بررسی قابلیت‌های هرکدام سرویس موردنظر را برای خرید ایمیل انتخاب کنید.

سرویس‌های برتر خارجی برای خرید ایمیل

سرویس دهندگان زیادی برای ارسال و دریافت ایمیل وجود دارند که هرکدام قابلیت‌های ویژه‌ای داشته و جهت بهره‌مندی از تمامی امکانات لازم است از سرویس‌های پولی آنها استفاده نمایید و هزینه را بصورت دلاری پرداخت کنید.

جیمیل

گوگل یکی از بزرگترین سرویس‌دهنده‌های ایمیل در جهان است که سرویس‌های بسیار زیاد ومتنوعی دارد.  جیمیل، گوگل درایو، گوگل مپ از سرویس‌های محبوب گوگل هستند که هر کدام کاربردهای خاصی دارند. جیمیل بصورت رایگان امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد مثلا هریک از کاربران با ساخت حساب جیمیل می‌توانند از 15 گیگ فضای ذخیره‌سازی رایگان بهره‌مند شوند. ولی پس از پرشدن ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات نیاز است با پرداخت هزینه‌ایی بصورت ماهانه یا سالانه جهت افزایش حجم گوگل درایو پرداخت شود.

در سرویس رایگان گوگل نمی‌توانید دامنه اختصاصی برای سرویس ایمیل خود انتخاب کنید و نیاز به خرید اشتراک محصول Google Workspace دارید. با گوگل ورک اسپیس می‌توانید از طریق نام دامنه دلخواه خود آدرس ایمیل اختصاصی داشته باشید. هزینه بالای این سرویس‌ها و عدم دسترسی به پشتیبانی رسمی از جمله مسائلی هستند که هنگام خرید ایمیل سازمانی گوگل باید به آن توجه داشته باشید.

زوهو میل

زوهو میل یکی از بهترین سرویس‌های ایمیل در جهان است که کاربران در فضایی امن و عاری از هرگونه تبلیغات به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنند. زوهو میل دارای 4طرح است که یک طرح آن رایگان بوده و برای استفاده از سه طرح دیگر و استفاده از امکانات بسیار بیشتر آنها در مقایسه با طرح رایگان مبالغی در حدود 1 تا 4 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه پرداخت کنید.

نسخه رایگان زوهو میل قابلیت‌های بسیار محدودی دارد و هزینه طرح‌های تجاری آن در مقایسه با محصولات داخلی بسیار بالاتر است.

پروتون میل

پروتون میل یکی از معتبرترین سرویس‌های رایگان ایمیل است که از رمزنگاری سرتاسری استفاده می‌کند و پیام‌ها به صورت ایمن و کدگذاری شده ارسال و دریافت می‌شوند. وقتی شما برای شخصی ایمیلی ارسال می‌کنید فقط همان شخص گیرنده قادر به خواندن ایمیل می‌باشد و به هیچ عنوان شخص دیگری نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد، فقط فرستنده و گیرنده پیام می‌توانند محتوای ایمیل را بخوانند. هرچند که پروتون میل در مقایسه با سایر سرویس‌دهندگان ایمیل سرعت کمتری دارد اما یک سرویس امن و مطمئن است که توجه زیادی به حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران دارد.

طرح رایگان پروتون میل قابلیت‌های محدودی دارد و کاربران برای استفاده از طرح تجاری پروتون میل و دسترسی به ویژگی‌هایی مانند عدم محدودیت در ارسال روزانه پیام، افزایش حجم فضای ذخیره‌سازی و .. نیاز است اقدام به خرید ایمیل کرده و ماهانه به ازای هر کاربر هزینه‌ایی حدود 10 دلار پرداخت نمایند.

معرفی سرویس‌های داخلی جهت خرید ایمیل

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه ابزارهای ارتباطی جای خالی سرویس‌های ایمیل ایرانی در کشور احساس می‌شد در همین راستا شرکت‌های داخلی برای رفع نیاز کاربران اقدام به راه‌اندازی سرویس ایمیل نمودند.

ایمیل چاپار

ایمیل چاپار اولین سرویس ایمیل ایرانی است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و با ارائه خدمات مطلوب توانسته جایگاه خوبی در میان کاربران داشته باشد. این سرویس ایمیل 3پلن برای ثبت‌نام ارائه می‌کند که یکی رایگان و دو طرح دیگر نیازمند پرداخت هزینه است. همچنین شرکت‌ها و سازمان‌ها با خرید ایمیل سازمانی چاپار می‌توانند مکاتبات اداری خود را در بستری امن و مطمئن انجام دهند.

ایمیل ایرانی اپیک

ایمیل اپیک از قدیمی‌ترین سرویس‌های ایمیل است که با توسعه ابزارهای کاربردی همواره بالاترین سطح سرویس را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این سرویس ایمیل به دو صورت ابری و نصب در محل به کاربران ارائه می‌شود. ایمیل اپیک با پشتیبانی کامل از زبان فارسی، دارا بودن سرویس ایمیل سازمانی و استفاده از راهکارهای امنیتی پیشرفته بسیار مورد توجه کاربران فارسی زبان است. شرکت‌های کوچک و نوپا می‌توانند با خرید ایمیل شرکتی اپیک و راه‌اندازی ایمیل خود روی دامنه اختصاصی، اطلاعات خود را در محیطی امن رد و بدل کنند.

میلفا

میلفا یک سرویس ایمیل ایرانی است که برای ساخت آن نیاز است مبلغ اندکی به‌عنوان شارژ در کیف پول شما باقی بماند تا هنگام ساخت ایمیل پرداخت شود. میلفا با محیطی کاملا فارسی و رابط کاربری ساده در حال توسعه و ارائه سرویس‌های جدید و جذاب برای مشتریان است. ایمیل سازمانی یکی دیگر از خدمات میلفا است که با خرید ایمیل و استفاده از نام دامنه موردنظر خود می‌توانید از تمام قابلیت‌های ایمیل میلفا استفاده کنند.

خرید ایمیل

بیشتر افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها که در فضای مجازی فعالیت دارند از سرویس‌های عمومی و رایگان ایمیل استفاده نمی‌کنند چرا که استفاده از ایمیل رایگان حرفه‌ای نبوده و ابزار مناسبی برای انجام کارهای رسمی نمی‌باشد اکثر افراد و کسب‌و‌کارها ترجیح می‌دهند برای جذب بیشتر اعتماد مشتریان از یک ابزار ارتباطی پیشرفته و کامل برای تعاملات و ارتباطات خود استفاده کنند که در اینصورت نیاز به خرید ایمیل با دامنه اختصاصی خود خواهند داشت. در ابتدای مقاله به معرفی برخی از شرکت‌های داخلی و خارجی پرداختیم که می‌توانید برای خرید ایمیل به وبسایت آنها مراجعه کنید.

خرید ایمیل سازمانی

امروزه اهمیت و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بر کسی پوشیده نیست، اما این ابزارهای در کنار نقاط مثبتی که دارند دارای معایبی هم هستند. از آنجاییکه ایمیل قدمت بیشتری نسبت به پیام‌رسان‌ها دارد همچنان کارایی خود را حفظ کرده و هیچ‌کدام از این ابزارهای غیر رسمی نتوانسته جایگاه ایمیل سازمانی را بگیرد. برای داشتن ایمیل سازمانی باید اقدام به خرید ایمیل سازمانی نمایید. شاید تصور کاربران اینطور باشد که برای ساخت ایمیل سازمانی نیاز به خرید دامنه و هاست دارید در صورتی که سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نمی‌خواهند هاست یا میزبان برای سرویس ایمیل خود خریداری کنند، امکان خرید سرویس‌های ایمیل ابری را برای مشتریان فراهم کرده‌اند که در این صورت برای خرید ایمیل سازمانی ضرورتی برای خرید هاست نیست.

خرید ایمیل شرکتی

استفاده از ایمیل شرکتی سبب افزایش اطمینان کاربران و مخاطبان و همینطور افزایش اعتبار کسب‌و‌کار شما می‌شود. شرکت‌ها می‌توانند بدون نیاز به تامین زیرساخت و هاست، روی دامنه اختصاصی خود ایمیل شرکتی راه‌اندازی کرده و ایمیل‌های خود را با نام دامنه اختصاصی خود ارسال و دریافت کنند. با خرید ایمیل شرکتی امکان مدیریت ایمیل‌ها بصورت حرفه‌ای امکان‌پذیر می‌باشد.

ایمیل شرکتی بسته به روش‌های راه‌اندازی آن قیمت‌های متفاوتی دارد روش‌های مختلف برای راه‌اندازی ایمیل شرکتی عبارتند از: استفاده از ایمیل تحت هاست، استفاده از ابزارهای متن باز و خرید ایمیل شرکتی که خرید ایمیل شرکتی نسبت به راه‌اندازی آن توسط خودتان از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

خرید ایمیل بومی

ایمیل بومی سرویس ایمیلی است که براساس نیاز کاربران طراحی شده است. وجود تقویم شمسی، راست چین بودن صفحات، داشتن راهنما و دستورالعمل به زبان فارسی و .. سبب شده است که مخاطبان بتوانند به‌راحتی با سرویس ایمیل ارتباط برقرار کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند. استفاده از سرویس ایمیل بومی برای انجام کارهای رسمی و اداری سبب افزایش امنیت ارتباطات و کاهش هزینه‌های سازمان می‌شود.

مشکلات امنیتی، نبود پشتیبانی تخصصی، ارائه امکانات محدود بدلیل مسائل تحریمی و قیمت بالای سایر سرویس‌های ایمیل همچون گوگل ورک اسپیس و مایکروسافت اکسچنج سبب شده که کاربران تمایل زیادی به خرید ایمیل بومی داشته باشند.

5/5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *