سرویس ایمیل ایرانی صبا میل

در این مقاله می‌ خوانید:

چندین سرویس‌دهنده ایمیل رایگان در دنیا وجود دارند که ایمیل با دامنه‌های خود به کاربران ارائه می‌دهند. در ایران نیز چندین شرکت در این زمینه فعال هستند که میل فا، ایمیل چاپار، میهن میل و صبا میل از جمله شرکت‌های ارائه‌دهنده ایمیل رایگان در ایران هستند.

صبا میل

امروزه بیشتر کاربران و کسب‌و‌کارها برای برقراری ارتباط، ارسال و دریافت پیام به ایمیل نیاز دارند. شرکت‌های خارجی و داخلی زیادی وجود دارند که سرویس ایمیل ارائه می‌دهند که هر کدام دارای یکسری ویژگی‌ها و محدودیت‌ها می‌باشند. در مقاله‌های قبلی به معرفی چندین شرکت که ایمیل ایرانی رایگان ارائه می‌کردند پرداختیم. در این نوشته قصد داریم صبا میل را به شما معرفی کنیم.

امکانات صبا میل

ارسال پیام به زبان فارسی

ارسال ایمیل به فرستنده پس از دریافت توسط گیرنده پیام

امکان تبدیل متن پیام به عکس و ارسال عکس به گیرنده بدون اینکه تغییری در متن پیام ایجاد شود

پشتیبانی از زبان فارسی

سازگاری با تمام سیستم‌عامل‌ها و مرورگرها

پاسخ سریع به ایمیل‌های دریافتی از طریق لینک‌های منحصربفرد موجود در انتهای ایمیل

البته صبا میل در مقایسه با سایر ایمیل‌های رایگان ایرانی امکانات کمتری دارد ولی با توجه به نوع استفاده شما از ایمیل می‌تواند گزینه خوبی باشد.

ساخت ایمیل فارسی رایگان در صبا میل

در دنیای امروز که تکنولوژی جزء جدانشدنی آن است داشتن ایمیل جهت برقراری ارتباط و انجام مکاتبات امری ضروری و حیاتی می‌باشد. شرکت‌های زیادی در دنیا وجود دارند که سرویس ایمیل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند از جمله شرکت‌های ایرانی که در این زمینه فعال است صبا میل می‌باشد. برای ساخت ایمیل رایگان در صبامیل پس از ورود به سایت صبامیل و تکمیل اطلاعات درخواستی می‌توانید برای استفاده شخصی یا حرفه‌ای از آن استفاده کنید.

ثبت نام در صبا میل

برای ثبت‌نام در صبا میل و استفاده از قابلیت‌ها و امکانات این ایمیل ایرانی می‌توانید به سایت صبا میل به آدرس https://sabamail.com/ مراجعه نموده و پس از واردکردن اطلاعات و تکمیل ثبت‌نام از آن استفاده نمایید.

سرویس ایمیل رایگان امکانات محدودی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، هنگام ثبت‌نام در سرویس‌های ارائه دهنده رایگان ایمیل ایرانی به این نکته توجه داشته باشید که نمی‌توانید از نام دامنه خود استفاده کنید. همچنین اسامی کوتاه و سفارشی امکان دارد قبلا توسط اشخاص دیگری ثبت‌شده بود و امکان داشتن نام کاربری اختصاصی که کوتاه و ساده باشد وجود ندارد.

جمع‌بندی

ایمیل یکی از ساده‌ترین روش‌های برقراری ارتباط محسوب می‌شود و هر یک از شرکت‌های ایرانی ارائه‌دهنده خدمات ایمیل در تلاش‌ اند که سرویس خود را با ویژگی‌ها و خدمات متفاوتی در اختیار کاربران قرار دهند. صبا میل نیز یکی از سرویس‌های ایمیل داخلی است که با ثبت‌نام رایگان می‌توانید از خدمات و امکانات آن استفاده نمایید.

5/5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *