ورود به ایمیل با گوشی، تبلت و لپتاپ چگونه است؟

ورود به ایمیل با گوشی

در این مقاله می‌ خوانید:

نحوه ورود به ایمیل با گوشی

یکی از روش‌های ورود به دنیای دیجیتال داشتن حساب ایمیل است که از طریق آن می‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و با دوستان و همکاران ارتباط برقرار کنید. یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای ارسال و دریافت ایمیل‌های کاری چک‌کردن حساب‌های ایمیل با استفاده از گوشی موبایل است. جهت ورود به ایمیل با تلفن همراه لازم است نرم‌افزار مربوطه در گوشی شما وجود داشته باشد، در صورتیکه نرم‌افزاری جهت ورود به ایمیل در تلفن همراه خود ندارید می‌توانید با دانلود نرم‌افزار مربوطه براحتی اقدام به ارسال و دریافت ایمیل از طریق گوشی خود نمایید.

ورود به جیمیل با اندروید

گوشی‌های هوشمند به عضو جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند که از همان مراحل اولیه راه‌اندازی گوشی تا عضویت در بسیاری از پلتفرم‌ها و سرویس‌ها لازم است یک آدرس ایمیل داشته باشیم. نرم‌افزارهای مختلفی جهت ورود به ایمیل توسط گوشی‌های اندرویدی وجود دارد جیمیل یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی گوگل برای ارسال، دریافت و مدیریت ایمیل‌هاست. این برنامه بطور پیش‌فرض در گوشی‌های اندرویدی نصب است. اگر بنا به دلایلی این برنامه را از گوشی خود حذف کرده‌ یا در گوشی شما برنامه Gmail وجود ندارد می‌توانید آنرا از Google Play دانلود نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که در ابتدا لازم است یک حساب کاربری جهت ورود به ایمیل برای خود ایجاد کرده باشید در صورتیکه حساب ایمیل ندارید می‌توانید از آموزش گام به گام ساخت ایمیل استفاده نمایید.

ورود به ایمیل با استفاده از اپلیکیشن جیمیل

Google Mail یا همان Gmail از اولین و قدیمی‌ترین سرویس‌های ایمیل دنیاست. گوگل پس از انتشار برنامه جیمیل برای سیستم‌های کامپیوتری، تصمیم گرفت یک نسخه از نرم‌افزار رسمی خود را با نام Gmail برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر کند. جیمیل یکی از سرویس‌های محبوب و پرطرفدار گوگل است که درصد بالایی از کاربران برای ورود به ایمیل از نسخه موبایل جیمیل استفاده می‌کنند.
اگر دغدغه داشتن چندین حساب را دارید، جی‌میل به همه دغدغه‌های شما فکر کرده است. با استفاده از Gmail می‌توانید از چند حساب کاربری جیمیل به‌طور همزمان استفاده کنید.

ورود به ایمیل با اپلیکیشن جیمیل
1. برای ورود به برنامه روی آیکن Gmail در گوشی خود کلیک کنید.
2. با فرض اینکه قبلا برای خود حساب کاربری ایجاد کرده‌اید روی عبارت Add an email address ضربه بزنید.
3. در صفحه بعد جهت ورود به ایمیل گزینه Google را انتخاب کنید.
4. ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کرده و روی دکمه Next کلیک کنید
5. گذرواژه خود را وارد کرده و جهت ورود به ایمیل دکمه Next را انتخاب کنید.

نرم‌افزار BlueMail جهت ورود به ایمیل در اندروید

اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلفی برای ارسال و دریافت ایمیل در دستگاه‌های اندرویدی وجود دارند. اپلیکیشن BlueMail یکی از بهترین برنامه‌های ایمیل اندرویدی است که می‌توانید از آن به‌عنوان جایگزین برای برنامه پیش‌فرض مدیریت ایمیل گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.
جهت ورود به ایمیل از طریق نرم‌افزار BlueMail ابتدا آن‌را از Google Paly به‌صورت رایگان دانلود کرده و نصب نمایید.

ورود به ایمیل با بلومیل
پس از نصب، برنامه را اجرا کرده برای ورود به حساب جیمیل گزینه Sign in with Google را کلیک کنید و جهت ورود به سایر حساب‌های ایمیل خود گزینه Add account را انتخاب نمایید.
در این بخش لیستی از سرویس‌دهندگان ایمیل نمایش داده می‌شود. با توجه به اینکه حساب کاربری ما در یاهو ایجاد شده است روی عبارت YAHOO کلیک می‌کنیم.
در ادامه نام کاربری و گذرواژه حساب یاهو را وارد کرده و گزینه Next را می‌زنیم تا به Inbox متصل شویم.

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن Blue Mail

پشتیبانی از سرویس‌دهندگان مختلف ایمیل مانند یاهو، جیمیل، اوتلوک و ..
توانایی ارسال ایمیل به‌صورت گروهی
رمزنگاری منحصربفرد برای حفاظت از ایمیل‌های کاربران
امکان همگام‌سازی کلیه حساب‌های ایمیل در یک محیط مستقل

ورود به جیمیل از طریق مرورگر گوشی

یکی دیگر از روش‌های چک کردن ایمیل با استفاده از مرورگر گوشی است. برنامه گوگل کروم یا هر مرورگری که در گوشی خود نصب دارید را باز کرده و آدرس www.gmail.com را در مرورگرموبایل تایپ نمایید. نام کاربری و گذرواژه حساب جیمیل خود را وارد نمایید. اکنون به تمامی ایمیل‌های حساب خود دسترسی داشته و به‌راحتی می‌توانید حساب جیمیل خود را در گوشی همراه بررسی کنید.

ورود به ایمیل جیمیل از طریق تبلت و لپتاپ

جهت ورود به ایمیل از طریق تبلت می‌توانید از روش‌هایی که برای ورود به ایمیل با گوشی معرفی کردیم استفاده نمایید یا از طریق مرورگرهای نصب شده روی تبلت خود مانند کروم یا فایرفاکس اقدام به ارسال و دریافت ایمیل نمایید.

استفاده از مرورگر کروم جهت ورود به ایمیل

مرورگر نام‌آشنای گوکل کروم توسط شرکت گوگل عرضه شده است. اکثر افرادی که گوشی هوشمند یا تبلت دارند صد‌درصد برای جستجو در اینترنت از این مرورگر استفاده کرده‌اند. از مزیت‌های مرورگر کروم می‌توان به سرعت و امنیت بالا، پشتیبانی از زبان فارسی، محافظت از رمزعبور، همگام‌سازی با جیمیل و… اشاره کرد.
برای ورود به ایمیل از طریق مرورگر کروم در تبلت یا لپتاپ کافی است عبارت www.gmail.com را در بخش جستجوی مرورگر گوشی وارد کرده تا به صفحه واردکردن حساب کاربری جیمیل منتقل شوید.
آدرس جیمیل و رمزعبور خود را واردکرده و روی دکمه Sign in ضربه بزنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به ایمیل یاهو

در گذشته‌ایی نه چندان دور شرکت یاهو یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس ایمیل بود که کاربران زیادی هم داشت. اگر یک حساب کاربری یاهو دارید می‌توانید با دانلود و نصب برنامه یاهو میل به‌راحتی و در محیطی ساده به تمام امکانات حساب ایمیل یاهو خود دسترسی داشته باشید و علاوه بر ارسال و دریافت ایمیل از سایر امکانات آن همچون دسترسی همزمان به چندین حساب ایمیل یاهو، ارسال و دریافت پیوست‌ها و امکان جستجو در متن ایمیل‌ها و سایر امکانات استفاده کنید.

مزایای ورود به ایمیل توسط گوشی

مزایای چک کردن ایمیل با گوشی

یکی از اصلی‌ترین مزایای ورود به ایمیل با گوشی مربوط به ارسال و دریافت آنی ایمیل است.
با داشتن گوشی‌های هوشمند، محدودیتی از نظر زمانی و مکانی برای پاسخگویی به ایمیل‌ها وجود ندارد.
اگر با محدودیت زمانی مواجه هستید توسط گوشی در خانه یا محل‌کار می‌توانید ایمیل‌های خود را مدیریت کنید.

جمع‌بندی

ورود به ایمیل از طریق ابزارهای مختلف مانند گوشی، تبلت و لپتاپ ممکن است برای برخی افراد چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله سعی کردیم به‌سادگی و قدم به قدم مراحل ورود به ایمیل را آموزش دهیم. شما می‌توانید با دنبال‌کردن مراحل به‌راحتی وارد حساب ایمیل خود شوید.

5/5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *