ساخت ایمیل در وطن میل و معرفی ویژگی‌ های آن

وطن میل

در این مقاله می‌ خوانید:

وطن میل

امرزوه برای ارتباط با دوستان و همکاران، عضویت در شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیام‌های رسمی و موارد دیگر به یک ایمیل نیاز داریم. با وجود سرویس دهندگان ایمیل خارجی برخی کاربران تمایل به استفاده از ارائه دهندگان ایمیل ایرانی داشته و برخی از آن‌ها نیز با استقبال کاربران مواجه شده‌اند. استفاده از سرویس‌های ایمیل ایرانی باعث امنیت ارتباطات الکترونیکی برای شهروندان می‌شود یکی از ارائه دهندگان ایمیل داخلی وطن میل است. با ما همراه باشید تا در ادامه ضمن معرفی خدمات این سرویس ایمیل ایرانی، نحوه ثبت‌نام در وطن میل را هم بصورت تصویری آموزش خواهیم داد.

ویژگی های سرویس ایرانی وطن میل

شرکت ایرانی وطن میل خدمات خود را به‌صورت رایگان و ویژه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و شما می‌توانید از بین شش طرح موجود، پلن موردنظر خود را برای ساخت ایمیل انتخاب کنید. از بین این شش طرح یک بسته رایگان و پنج بسته دیگر پولی می‌باشند

ویژگی‌های بسته رایگان

500مگابایت فضای ایمیل، قابلیت ارسال روزانه 200عدد ایمیل، امکان آپلود فایل با حجم حداکثر 10مگابایت، دامنه‌های vatanmail.ir , torkmail.ir , kordmail.ir , gilmail.ir , lormail.ir , lakmail.ir ,arabmail.ir   taleshmail.ir , balochmail.ir , turkmenmail.ir در بسته رایگان وطن میل قابل انتخاب می‌باشند.

امکانات بسته‌های ویژه

بسته‌های ویژه سرویس ایرانی وطن میل شامل بسته برنزی، نقره‌ای، طلایی، الماسی و صندوقچه طلا می‌باشد که با پرداخت هزینه ناچیزی می‌توانید از ویژگی‌های منحصربفرد این بسته‌ها بهره‌مند شوید:

 امکان استفاده از فضاها و فایل‌های ابری گوگل درایو و دراپ باکس در پیوست کردن فایل‌ها، استفاده از رمزنگاری ssl و openpgp، ورود دو مرحله‌ای و امکان ثبت دامنه Vmail.ir که باتوجه به پولی بودن این بسته‌ها اکثر نام‌های کاربری قابل ثبت است. فضای ذخیره فایل، فضای ایمیل و تعداد ایمیل ارسالی در هر روز بسته به پلن انتخابی متفاوت است.

بسته‌های ویژه وطن میل از امنیت بالاتری نسبت به نوع رایگان آن برخوردار هستند. همه سرویس‌های ارائه شده توسط این سرویس‌دهنده ایمیل دارای نسخه موبایل بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید برای استفاده در گوشی‌های هوشمند وجود دارد.

مراحل ساخت ایمیل در وطن میل

سایت وطن میل ظاهر ساده‌ای دارد و ثبت‌نام در آن هم بسیار ساده است.

برای ساخت ایمیل در ابتدا به آدرس  www.vatanmail.ir  مراجعه کرده تا وارد سایت وطن میل شوید. گزینه ثبت‌نام ایمیل ایرانی را انتخاب کنید.

در این صفحه بسته‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد از بسته رایگان گرفته تا صندوقچه طلا که امکانات و ویژ‌گی‌های هر بسته بطور کامل بیان شده است. شما می‌توانید از بسته به نیاز خود از بین شش طرح انتخاب یکی را انتخاب کرده و حساب ایمیل خود را بسازید. ما بسته رایگان را انتخاب کرده و روی دکمه ثبت‌نام کلیک می‌کنیم.

تمامی اطلاعات درخواستی مانند نام و نام‌خانوادگی، ایمیل دلخواه و انتخاب دامنه موردنظر از لیست دامنه‌های موجود، گذرواژه، تکرار گذرواژه، تاریخ تولد، شماره موبایل را وارد می‌کنیم. مربع موجود در مقابل “قوانین سایت را می‌پذیرم” را تیک زده و روی مربع کوچک “من ربات نیستم” کلیک کنید. در نهایت پس از تکمیل تمامی فیلدها دکمه ثبت‌نام در سایت را کلیک کنید.

در مرحله بعد پیام ایمیل شما با موفقیت ایجاد شد نمایش داده می‌شود و برای دسترسی به حساب ایمیل خود کافی است روی دکمه ورود در همین صفحه کلیک نمایید تا به صفحه ورود مشخصات هدایت شوید. فیلدهای ایمیل و کلمه عبور را تکمیل نموده و دکمه ورود را انتخاب کنید.

ساخت ایمیل در وطن میل

بازیابی گذرواژه در وطن میل

برای بازیابی رمزعبور در گام اول به سایت وطن میل مراجعه نمایید.

گزینه فراموشی گذرواژه را انتخاب نمایید.

فیلدهای خواسته شده را تکمیل نموده و دکمه بازیابی رمزعبور در سایت را کلیک کنید تا گذرواژه به شماره موبایلی که هنگام ثبت‌نام وارد کرده بودید ارسال شود.

تغییر رمز

تغییر رمز وطن میل

تغییر دوره‌ای رمز ایمیل چه بخاطر مسائل امنیتی یا صرفا بخاطر بروزرسانی آن یکی از روش‌های مناسب برای جلوگیری از نشت اطلاعات است و داشتن رمزعبور ایمن از حساب ایمیل شما در مقابل هک‌شدن محافظت می‌کند. تغییر رمز وطن میل کار بسیار ساده‌ای بوده و با انجام مراحلی که در بخش بازیابی گذرواژه ذکر کردیم به‌راحتی می‌توانید رمز وطن میل خود را تغییر دهید.

جمع‌بندی

وطن میل یکی از سرویس‌های ساخت ایمیل ایرانی است که خدمات خود را در قالب طرح‌های رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که نسخه رایگان امکانات کمتری نسبت به سایر پلن‌ها دارد البته شما می‌توانید با پرداخت هزینه و خرید بسته‌های ویژه‌ از امکانات بیشتری برخوردار شوید.

5/5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *